Bez reklamy to v dnešní době nejde. Jestli vlastníte nějakou firmu či teprve podnik rozjíždíte, moc dobře víte, že konkurence je velká, ať už podnikáte v jakémkoliv oboru. Každý lídr firmy musí mít stále na paměti, že do reklamy se musí investovat, jinak ho konkurence doslova pohltí a sebere mu veškeré zákazníky.
Abyste si udrželi svou stálou klientelu a abyste se lidem zapsali do paměti, je nutné rozjet efektivní reklamní kampaň. Otázkou je, kolik takový reklama bude stát?
Jak jsme zmínili, do reklamy se musí investovat, nesmí se na ní šetřit. Je to skutečně nutnost, která vám zaručí výhru v konkurenčních bojích. Otázkou je, kolik peněz taková reklamní kampaň stojí. Odpověď je však prostá, vždy záleží jenom na vás, kolik se rozhodnete do reklamy investovat. Pamatujte, že za nízkou sumu efektivní reklamu neuděláte, proto si stanovte rozpočet, s jehož stanovením vám pomůžeme.
Jak určit výši rozpočtu na reklamu?
Rozpočet na reklamu je pro mnoho lídrů velkou neznámou. Mnohdy se nepřemýšlí nad tím, kolik se do reklamy investuje, a nerozvážně se zaplatí i hůř odvedená kampaň. Pojďme si tedy říct, jak stanovit výši rozpočtu na reklamu, ať ze své kapsy nevytáhneme více, než je skutečně potřeba.
Určit výši rozpočtu je poměrně snadné. Lze ji určit formou zůstatku, tedy co zbyde po zaplacení všech ostatních nákladů. Také lze výši rozpočtu na reklamu stanovit formou procentuálního podílu, kdy se stanoví výše procentem z obratu. Třetí formou je forma orientace na cíl čili výkonnostní marketing podle výsledků.
Potřebujete pomoc?
Jak jsme zmínili, pro mnohé lídry je rozpočet na reklamu velkou neznámou, tudíž i když znají formy stanovení rozpočtu, mohou potřebovat pomoc. Pomoc najdou u firmy Wepromo, s. r. o., která pomůže nejen se stanovením rozpočtu na reklamu, ale taky se o celou reklamu postará.
Firma Wepromo, s. r. o. je firma zaměřující se na poskytování služeb v oblasti internetového marketingu a public relation. Zaměřuje se na vše od optimalizace webových stránek až po správu reklamních kampaní. Nabízí komplexní služby, které zahrnují například konzultaci, návrh strategie či SWOR a SEO analýzy.